torsdag 9 april 2015

Syster tipsar storebror



Hallåååja!

Tänkte att det var så längesen jag hörde av mig här på bloggen att jag ska skriva lite kort.. Konstigt att jag väljer att höra av mig dagen före omtent och jag har två stycken tenter att skriva om.. Suckar lite över att statistik och forskningsmetodik tenten sket sig..
Men sådär övrigt kan jag meddela att pampas veckan var förträffligt roligt! Kommer i helgen ladda upp bilder från pampas veckan om jag bara hinner, ska bland annat på en sitz och sen på lördagen ska jag på kalas.. Ända bort till Esbo!

När jag var hemma på påskledigt tipsade mitt lilla troll till syster om denna video, hon var ganska stolt att hon kunde lyrics till hela videon så jag tänkte jag ska dela med mig av den. Det är inte varje dag man får tips av sin 12 åriga syster? Förutom det har jag fått en tavla av henne som jag är jävligt stolt över, jag beställde en "skit-tavla" för den ska hängas upp bredvid wc-dörren och hon levererade! Ska nån gång orka fotografera och visa den till er!

Men jag är ganska imponerad att de får in 16 låtar som passar relativt bra tillsammans!

Nu sitter jag här och rullar tummarna och funderar om jag borde fortsätta med pluggandet.. Skulle inte vara helt fel att få det överstökat, i värsta fall hamnar man hit i sommar och skriva ett par tenter.. Suck.
Noja, men nu vet ni att jag lever och frodas, jag sprider fortfarande glädje (pest) runtomkring mig så här är det oförändrat! Ganska skönt att det är snart sommar, ser till och med ut som man har fått sommar jobb! Ganska nöjd att ha det fixat, har ni själv fixat sommar jobb?

Och nu sitter jag här fortfarande och skriver och konstaterar att det är ganska svårt att sluta skriva då man engång har börjat. tänk om man hade sånhär inspiration då man studerar? Skulle ha varit utexaminerad för längesen vi det laget.

Men som sagt, det kommer pampas bilder och en målning med skit tema!

Puss o kram Andreas


P.S jag har skaffat en sånhär klocka, tror ni den fungerar? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar