fredag 2 januari 2015

x3m ställer frågor

Hallåå! OCH GOTT NYTT ÅÅÅÅR!!!
Jag har ett inlägg på g som handlar om mitt nyår (Varning för bildbomb!!) men väntar på att få bilder av en person från festen, men det är på g i alla fall!

Men hur som helst så nämnde jag kort i ett tidigare inlägg att x3m hade kontaktat mig igen, och jag tror att ni har varit liite nyfikna, men det får man vara! Orsaken till att de kontaktade mig var att jag hade blivit vald till månadens blogg! Eller en av dem, otroligt tycker jag! Men fruktansvärt glad!

http://svenska.yle.fi/artikel/2015/01/02/foton-och-humor-i-manadens-bloggar
Frågorna som de ställde mig var:
1. Beskriv min blogg med tre meningar!
2.Om du skulle skriva en bok, vad skulle den handla om och vilken vore dess titel?
3.Vad vill du bli när du blir stor, och varför vill du bli just det?

Så om du är liite intresserad av att se hur jag svarade kan du klicka hääär -> Klickbar text!

Men om ni har liiite tålamod så kommer det så småningom flera inlägg, är lite omotiverad att sitta framför datorn då jag är för en gångs skull hemma från Helsingfors, satsar helt och fullt att umgås med vännerna, men det förstår ni lika bra som mig! ;)

Om ni är riktigt jävligt energiska och vill få upp min motivation kan ni säga vad ni vill läsa om! För snart åker jag tillbaka till H:fors, och då för att "glömma bort" skolan kommer det ovanligt mycket inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar