fredag 30 januari 2015

Ost och vinkväll

Hallååå alla mänskor och djur! 

Igår var jag till Vasa Nation, där vi ordnade ost och vinkväll åt österbottningar! Jag skulle ha varit där och ställt till före evenemanget men hade sovit väldigt dåligt natten före så jag valde att vara hemma och ta igen mig lite.
Men hur som helst kommer jag in till Vasa Nations salar och jag ser många bekanta ansikten samt hel del nya (för mig som är själv ny där).
Ost och vinkvällarna som ordnas nu på "våren" (hur fan kan jag tala om vår i mitten av januari??) är tradition och brukar locka ganska mycket folk! Och visst var det mycket folk alltid!


 More cheese


En del som hade köat klart och har börjat trycka i sig ost och vin så de mycket de bara orkar och kan!


Sen så hade de denna fiffiga uppfinning.. Jag kan säga att det är väldigt beroende framkallande att få snurra på hjulet..


Jag kan lugnt säga att jag hade jääävligt skoj! Kan knappt bärga mig tills nästa gång!

Och nu sitter jag här hemma och väntar på att VICTOR KOMMER PÅ BESÖK!! Woop woop! Blanda lite drinkar, san imoron motorpedsmässo osan på kvällen sitz! It will be amaaazing!!

Haha, blir så till me att jag böri skriv på dialekt, men det får ni leva med!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar