lördag 10 januari 2015

On my way back!

Nu har man kvicknat tillefter gårdagen och fått nerpackat allt vad jag behöver inför min resa till Helsingfors.. Känns lite sorgligt att åka tillbaka, har haft jävligt kul här uppe men någon gång måste man åka ner och fortsätta..

Meb ser dock fram emot lite att få åka ner, te.x. Eget ställe där man får göra hur man vill, får börja året som medlem i program kommittén (eller party kommittén som jag kallar det) och sen får jag träffa alla dårar i södern, kanske på tiden att jag kommer ner och förpestar/förgyller deras liv? Erbjuder dem lite pampesisk kärlek! Sånt klarar man sig inte utan! ;)

Jaja, ska bara minnas att gå på tåget lite efter tre..


4 kommentarer:

  1. Det är alltid lite sorgligt att åka iväg från Österbotten :)
    Men kul att ha dej tillbaka här i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hhaha, hoppas ni klarar av mig här i södern!

      Radera