lördag 3 januari 2015

Nyårskyssen

HALLÅÅÅÅ!!

Nå nu jäklar kommer en satans lång utläggning om mitt nyår, många bilder och tankar om kvällen, så om ni inte är redo för en bildbomb kanske ni ska förbereda er mentalt att den kommer nu!
Men först lite text.. Haha whoops..

Jaja, kvällen började med att jag hämtade Maggo från överpurmo för att Vikki skulle få mindre att köra då han var chaufför, tänk vad snäll jag är? Då jag hade hämtat honom kom Vikki till mitt och plockade upp oss, och senare plockade vi upp Mårten. Sen begav vi oss av mot VAAASAA! Woop woop!

Jag och Magnus hade varit på jobb under dagen så vi var ganska trötta, men det gick om! Har ni hört talas om procrastination? Alltså man skuttar fram saker man måste göra tills senare för att man inte orkar göra det nu?
Haha, man kan säga att Magnus hade gjort det, han gjorde en skoluppgift som skulle inlämnas SENAST 31 december 2014, 23:59 så han skrev sin rapport i bilen påväg till Vasa, egentligen ganska smart, han utnyttjade tiden effektivt!

Rapport skrivning
För chillning innan man gick till förfesten vi hade blivit bjudna till

Bra musik och shotts..
Sen kom vi till förfesten och där firade vi även 12 slaget!

Purmo leverera bussi karana ti Vasa!
Stiligt!
TOLVSLAGET!





SKÅÅÅÅÅL!


Efter häng efter 12 slaget.. Nej men vänta vart blev nyårskyssen av?
Tyvärr kära vänner, jag fick ingen kyss på tolvslaget.. Men jag får fortsätta träna och försöka igen nästa år!



Andreas visar hur man använder flaskan!
Krog + att försöka ta sig hem.. Nej väntas var är krog bilderna??
Som sagt vi gick vidare mot krogen, meeen nej, glömde ta bilder.. Men vi gick till Ollis i alla fall! Men finns det fler bilder? JOOODÅ! De som är vänner med mig på fb såg följande status under nyårsnatten..

Haha, om man säger såhär, från centrum till Vikkis lägenhet ska det ta 30min.. 45 om man är redlöst full.. DET TOG 1 TIMME OCH 30 MINUTER FÖR OSS!! Hur svårt är det egentligen att hitta till brändö?
Men tack gode gud för google maps.. Då man kommer över våldtäktsbron ska man ta av till höger, vi hade tagit av lite till vänster och gått rakt fram.. Men som tur hittade JAG en genväg som for igenom en skog, ganska bra val..



Så vad kan man säga om detta nyår? Jag hade sjukt roligt, träffade nya mänskor och man slapp på äventyr! Vad mer kan man önska sig? Okej, till nästa år önskar jag mig en nyårs kyss! Får se hur det kommer gå! Jag är fan 21 år gammal och jag vet inte om jag ännu har fått en nyårskyss på tolvslaget..
Men vad kan man göra? Jag får träna och träna och någon gång kommer det att lyckas! Hoppas jag i alla fall!

Tyvärr kan jag inte berätta allt vad som skedde under nyår, finns inte plats i ett inlägg.. För mycket historier och äventyr i en berättelse att det ska rymmas i ett inlägg, men ni fick ta del av den censurerade versionen i alla fall! För vissa saker som skedde är endast roliga om man var med eller får höra då man berättar den.. ;)

TACK ALLA SOM GJORDE DETTA NYÅR EPISKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar