lördag 3 januari 2015

Julklappar

Tänkte att jag skulle visa er vad jag riktigt fick i julklapp! Bara över en vecka sen.. Men jag säger till mitt försvar att jag har varit ganska upptagen! Så det så!


Som ni ser har jag varit ytterst snäll i år!
Jag tror att jag fick extra bestick efter att mamma och syrran hälsade på för de tyckte inte om att vi endast 4 par bestick.. Kan de inte förstå att det är minst disk om man har endast 4 par??

Sen fick jag lite kläder, lakan och lite sprit, exakt som man vill ha det under julafton. Något som värmer på utsidan och något som värmer på insidan.. ;)
Sen fick jag faktiskt ett HD TV!!! Så jäävla glad! Men det kan tolkas på flera sätt.. Endera tycker de synd om mig då jag har bott i H:fors utan tv, eller är det för att när jag kommer hem ligger jag bara i soffan och latar mig och ser på tv? Så med andra ord vill de få nått vettigt ur mig då jag kommer hem, eller så vill de inte ha hem mig längre så de ger mig ett tv så jag kan stanna i H:fors för att se på tv, behöver inte komma hem för det. 

Ganska smart sätt att slippa extra matutgifter?

8 kommentarer:

  1. Ooh, läderhandskar, älskar killar i läder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja du tycker det? ;p

      Radera
    2. Ja det gör jag^^
      Skulle gärna se dig i läder :P

      Radera
    3. Haha, tyvärr så roligt kommer vi inte ha det ;)

      Radera
    4. Men det e ju tråkigt :(

      Radera
    5. Varför får vi inte se dej i läder? :(

      Radera
    6. Haha, lustar inte! ;)

      Radera