lördag 3 januari 2015

Hedee satan som kallas Instagram

Jag blev övertalad att skaffa instagram.. Fråga inte varför, men jag trodde att det var en bra tanke att kanske hänga med i utvecklingen så man inte är helt nedgrävd  under en rutten stubbe..
Men om man säger såhär, det gick int riktigt bra att komma igång..



Så efter många om och men fick jag fram mitt första "inlägg" på insta.. Får se om jag blir en av dem som fotograferar sin mat varje dag.. Njaa, skulle inte tro det!


Så vad tycker du om sociala medier och man ska hashtagga varje sak man kommer på.. Jag yttrar mig inte ännu förren jag har prövat det ett par daagar,veckor, dygn, det visar sig med andra ord hur länge det tar innan jag har tröttnat på det.. Men man ska pröva på en sak innan man kritiserar!

P.S har fått bilderna jag har väntat på så det är på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar