tisdag 20 januari 2015

Estlands oskulden

Hallååå!!
Alltså nu förstår jag att ni kanske är lite besvikna på mig.. Har nu talat om att åka till Estland i ett halvårstid och nu då jag har fått tummen ur röven och någon som var frivillig att komma med mig och visa mig runt glömmer jag det viktigaste.. Nämligen fotografera hur det sur ut vid SUPERALKO! Superalko.. Vad är det? Alkoholisternas, finnarnas och framför allt fattiga studerandens favorit butik nummer 1!
Öl, cider, lonkero och starksprit till löjligt låga priser! Men ni kan tänka er en stor hall, sen slänger ni upp hyllor och fyller dem med billig sprit! Det är bästa förklaringen jag kan ge, får skärpa mig till nästa gång!

Men här kommer lite bilder i alla fall.


första man ser då man kommer bort från båten..
Då vi kom av båten sökte vi först upp super alko, vi tittade runt och såg vad de hade för att sen komma tillbaka. Sen gick vi in till gamla stan och for på restaurang och sen lite shopping! Kan tipsa er om att nu då de har rea är det sjukt låga priser! Byxor och jackor för 20€ tröjor för 5€, helt sjukt..
Men i restaurangen blev jag lite chockad..

Can i have a gangbang please? Or 10 blowjobs?




Då jag skulle betala kom de med en lustig liten låda! Där hade de lagt notan samt två hälsningar, såg att andra som betalade fick även en liten mysig låda men ingen aning om de också fick en lapp... Men faktiskt en riktigt kul grej!





Tydligen ska en hemlig beundrare ska tydligen ta tag och visa mig lite kärlek.. Låter riktigt intressant!

Sen efter maten gick vi som sagt och tittade runt i stan, sen gick vi till super alko.. Jag var så exentrisk att jag sprang fram och tillbaka mellan hyllorna och ville köpa allt! De hade så otroligt mycket olika saker att jag knappt kunde bestämma mig!
Jag blev speciellt stolt över Vana Tallinn flaskan som jag köpte för jag fick med mig två glas.. Dock har jag ingen aning om hur den smakar!


Sen efteråt satt man på båten och var helt slut! Fanns ingen ork kvar och man ville bara hem..




Som sagt, två trötta själar och en otroligt bra dag i Tallinn! Rekommenderas!
Ska nog dit fler gånger.. Haha, min lever börjar sucka redan nu då jag börjar fundera på fler Tallinn resor.. ;)

Så efter söndagen bravader förlorade jag Estlands oskulden.. Det vill säga min första sprit resa till Estland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar