onsdag 3 december 2014

X3m slår till igen


Som ni kanske vet har jag och x3m haft en historia tillsammans, allt från våldgästning till att de försöker hitta en dejt till mig.
Nu idag hittade jag en intressant sak på deras hemsida.. Men vad kan det vara? Har de lottat ut mig? Ska de våldgästa mig? Har Andreas vunnit ett pris?

Nå nej, jag har inte vunnit något, eller blivit gravid med någon från x3m.. I och för sig skulle det vara lite fascinerande att jag skulle lyckas bli gravid och ännu till ha dejtat någon ny därifrån. Men det skulle ha varit lite intressant.

Men vad hittade jag egentligen?

JAG HITTADE MIN BLOGG!
Men förutom min egen blogg hittade jag flera andras!
X3m har gjort en lista över ett par bloggar som har en julkalender.


Så om du är intresserad att titta in andra bloggares julkalendrar!

TAKE A LOOK!! x3m julkalendrar

2 kommentarer:

  1. iiiiih man blir alltid lika glad :D high-five till bloggjulkalendrar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HIGH FIIIVE! :D Ganska roligt att de hittar oss vanliga dödliga! :D

      Radera