torsdag 11 december 2014

What happens on facebook should stay on facebook..

Alltså ibland, ibland tå två icke prydliga talar tillsammans på facebook kan man få ganska så fina samtal på facebook. Jag vet inte med er men hur ofta talar ni med en person som kan både tala om mens, sex, mat, vin och sen dessutom jävlas med en att man knappast får någotdera av dem?
I alla fall så får ni ett litet smakprov, fanns bättre ställen i konversationen men det lämpar sig inte riktigt för mina "känsliga" läsare! ;p Nej, men jag lovade att spara det värsta.



Och här kommer ett lite längre utdrag:
P.S föregående fråga var om jag lyckades kastrera mig på gymmet som förra gången.. Påtal om skills..


Jag kan nämna att jag har tydligen fått en ny wingman, wing-girl? Jag tror att det är bara bra om ni inte vet alla detaljer men roliga funderingar hade man i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Wing-girls är bra att ha. Brukar ofta vara de. That's what I do.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har aldrig haft en Wing-girl.. Vet inte ens om de fungerar!

      Radera