lördag 6 december 2014

Slöött

Hittills idag har jag bara upplevt skitväder.. Man har knappt orka sätta på sig kläder, man tittar ut det kommer bara vatten ner trillande från himlen.
Man ser sen på klockan och funderar vad fan har jag riktigt gjort idag? Har ännu inte fått någonting vettigt gjort i alla fall. Dock ska jag ägna mig åt lite studier, läsa lite powerpoints och skriva lite på mina uppsatser, bara 9 sidor kvar att skriva av 13..
Men själv tycker jag att jag är jävligt duktig som har börjat på med uppgifter som har deadline i januari, tänkte att det är bäst så man inte har något extra under jul lovet.

MEN VET NI VAD?

Då jag kommer hem från Helsingfors har jag fått lov att jobba med farsan så mycket jag bara orkar! Så nu ska fan pengar rulla in. Studiestöd är bra men man blir inte rik precis av det heller, men man klarar sig.
Vad har andra för program runt julen? Nån som vill hitta på lite fuffens?


2 kommentarer: