söndag 7 december 2014

Pampas here i come!

Var hälsade ärade medborgare, jag kan meddela er att Andreas kommer hem riktigt inom kort! Och ni skulle bara veta hur mycket jag ser fram emot det!
Har inplanerat ganska mycket jobb och sen ska jag hitta på så mycket fanstyg som jag bara hinner med, man kan lugnt säga att jag är med på allt. Så om ni har några dumma idéer så är jag helt klart med på dem! Desto värre desto bättre, och om det finns någon i Helsingfors som vill hitta på fanstyg före jag reser upp igen så går det lika bra!
Men Toffe, nu ser jag på dig.. Jag förväntar mig att vi ska göra något galet.. Du vet vad som brukar kunna hända då vi slår våra kloka huvuden ihop.. Vi ska inte nämna natten då vi kom hem kl. 5 och du hade fullt upp redan från morgonen (kvinnor och kaffe är aldrig en bra kombination), eller grodan och rondellen.. Synd att det visade sig vara olagligt att tälta i rondeller..
Jaja, men om nån känner sig taggad hör av er!


Maybe make a list?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar