torsdag 4 december 2014

On the way!

Efter en jävligt tung dag i skolan, direkt jag kommer hem tvättade jag kläder men nu jävlar tänker jag fly värden och träffa pampeser!
Ska nämligen till Vasa Nation och se vad de hittar på där, tänkte att jag borde anstränga mig för att lära känna fler pampeser här i stan. Skulle vara roligt att lära känna flera!

Dock tycker jag VN är lite avsides, fastän det är nästan i centrum tar det en bra stund innan man har kommit fram.. Dock tycker jag om pampeser, de är rakt på sak, men det är kanske för att jag är en själv också.
Noja, ska sluta svamla och få något gjort..

2 kommentarer:

  1. Hahah, ja man borde faktiskt ta sej i kragen.
    Ha så kul ikväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var en av de roligaste kvällarna på länge!

      Radera