lördag 13 december 2014

New haircutttt

Yeeesh, jag har varit och klippt mig, jag tyckte att jag skulle övergå från att vara ett troll till mänska nu inför jul och det kan aldrig skada att fixa till sig lite.
Jag tänkte först ha tvinga en vän eller två att klippa mig, men sen såg jag bara 500m från min lägenhet hade de herrklippning 10€ och damklippning för 15€, så tänkte vafan, jag prövar!

Så jag gick dit och frågade: Onks se vapaa aikaa? Och en sa jåå nyt heti on vapaa aika! Så jag slapp att boka tid, det var bara att gå dit, så jäävla skönt!
Som ni alla vet är jag väldigt dålig på finska, men det visade sig att han förstod svenska, och han var inte själv finländare så hans finska var inte så bra heller, vi började på finska, sen svenska men till sist började vi skämta på engelska, det var så jävla humor hela alltihopa.
Alltså det var en av de roligaste gångerna jag har varit och klippt mig, han hade lika sjuk humor som mig, han berättade bland annat att han jävlas med sin flickvän att han vill "komma ut ur skåpet", och det är därför han är frisör så han kan träffa andra män.. Flickvännen tyckte att han kan sticka upp hans skämt någonstans för han kommer inte slippa henne sådär enkelt.

Men hur började jag se ut? Before and after pic?

Before:


AFTER:


I alla fall äre minder hår! Å nää, har int ring i ööra, skitoan spegel!

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj han ser ju nästan stilig ut säger syrran, men ändå vill han inte komma på min julfest....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men he e int så grömt ja kan göra!

      Radera