tisdag 9 december 2014

Julkalender, Lucka 9 - Rumskamrater

Ni vet säkert att om man bor tillsammans så kan man inte leva som ett svin och slänga saker runt omkring sig och leva rövare, man måste tänka lite på varandra.
Dit hör det kanske att man ska ge dem studie ro, och inte irritera dem då de läser och förbereder sig inför en tent, för då går det som bilden nedan..


På något sätt fick han mig ut lurad ur hans rum och sen tog han bort handtaget.. Riktigt fult gjort! Nu har jag ingen kvälls underhållning..
Så dagens tips är att man ska lämna dem ifred om de läser på prov.. Vänta till dagen efter!


Som ni ser är jag världens trevligaste rumskamrat! Man kan inte få något bättre sällskap!
Visst är jag lite söt i alla fall? ;)

Nu är jag hemkommen från glöggkvällen! Det vaR RIKTIGT TREVLIGT, MEN NU HAR JAG PÅ CAPS.. Jaja, men i alla fall glömde jag att fotografera så ni får bara tro på mitt ord när jag säger att det var trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar