måndag 8 december 2014

Julkalender, lucka 8 - Julklappstips!

Såg på facebook en intressant länk, de tog upp olika julklappstips.. Vad skulle ni säga om ett par underbyxor av mänskohår?


Eller föredrar ni något mer juligt?

Eller kanske något i elektronikväg skulle locka mer?


Så vad tycker ni? Kan ni toppa denna lista?

Läs hela artikeln här om de värsta julklapparna! http://www.lajkat.se/de-7-samsta-forslagen-till-arets-julklapp/
Och hur skulle ni reagera om ni fick t.ex. ett par boxers av mänskohår?
I alla fall var dessa tre exempel de värsta jag hittade på sidan, jag skulle gå mentalt sönder om jag måste höra på Justin bävers - baby varje gång jag gick och borstade tänderna.. Med andra ord skulle jag sluta borsta tänderna och bli hederskund till tandläkaren..

Kanske det finns bättre julklappar?

8 kommentarer:

  1. Jag vill ha en sjungande Justin Bieber tandborste!!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför? Får man fråga varför?? Haha!! :D

      Radera
  2. Haha alltså trosor av människohår fy fan xD

    SvaraRadera
  3. Kalsongerna e faktiskt ovanligt sköna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tror dig inte!

      Radera
    2. Haha, jag fick dem som lillajulspresent av min flickvän x) dom var inte stickade men dom hade den där extra delen ;)

      Radera
    3. Haha, vet inte hur jag skulle reagera ;p

      Radera