tisdag 23 december 2014

Julkalender, lucka 23 - snälla barn

Shalom alla barn! Imorgon är det julafton och då får ni veta om ni är elaka eller snälla barn. Jag tror själv att ni bara får kol till julklapp, för jag tror att ni har varit ganska elaka, kanske smått busiga!
Jag får själv en hel jävla påse med kol, för jag tror jag inte förtjänar något bättre.. Haha, nej skämt och sido. Jag får högst troligen en påse med kol för jag är jävligt lat med uppdatera här på bloggen. Men jag kan säga er att jag har haft för mycket att göra. Jag har sprungit och varit social med varenda jävel som jag känner här i pampas, så tyvärr får ni lida med lite trög uppdatering pga jag har vänner. Men jag lovar er att berätta allt! Jag har gjort allt från att fått en kvinnlig wingman, fått en nummer och varit ut på fuffens.. Och nu sitter jag här dagen före dopparedan och dricker öl och gör mat med ett par vänner och har det myysigt!


De ser lite koncentrerade ut för vi ser på videor..

Men hur har detta inlägg med snälla barn att göra? Kanske inte så mycket, vill bara säga att ni ska hålla er i skinnet och var lite snällare än vad jag är! ;) och sköt om er! Jag ska fortsätta vara social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar