måndag 15 december 2014

Julkalender, lucka 15 - planera i tid


Har så mycket att göra idag att jag kryper ihop till fosterställning.. Har läst på tent som jag har imoron, gjort mat, tvättat kläder, hängt kläder och nu gör jag ännu mera mat pga jag läste just att i min kommande kurs nästa period har vi enbart finsk litteratur till provet.. Suck, bestämde att börja tröst äta redan nu.
Jag tycker att det är bra att jag lider lite extra nu före jul så min ångest inte tar fart efter julen, tänkte att jag tar ut den i förskott.

2 kommentarer:

  1. Från en före detta soc&komare - man klarar sig nog ganska långt utan litteraturen, speciellt den finska ;) Ett tips, kolla innehållslistorna och googla istället..

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tenten i morgon :) det går nog bra ska du se.

    SvaraRadera