onsdag 10 december 2014

Julkalender, Lucka 10 - Hemligbeundrare

Har ni någon som ni tycker ser sjukt bra ut? Ni får riktigt tunghäfta då ni ser honom på stan?
Eller tå du sir ennar dans, så börjar he rinn litii dregel ur mungipo.. Och hur du en tänker kan du aldrig föreställa dig att ni skulle tala.. Ni tänker hon är WAY OUT OF MY LEAGUE!

VARFÖR SKA DU VARA DEN HEMLIGA BEUNDRAREN?

Klart att det finns personer som är både smartare, snyggare än en själv, men det hindrar dig inte att gå fram och tala med personen, om ni är vänner på facebook kan du alltid börja tala med henne där (börja inte stalka, det är bara sad..).
Jag har tydligen blivit med en gåva som är ganska tragisk, jag skäms inte, okej jag skäms men ytterst sällan, och då kombinerar ni denna egenskap att inte kunna vara tyst.. Så ni kan tänka er då jag ser någon då jag är lätt salongsberusad att jag går fram och talar med helt främmande mänskor och fastän jag är mig själv, och delar med mig av min  sjuka humor så vill största delen av dem fortfarande tala med mig.. Helt sjukt men sant. Så om jag klarar av att tala med främlingar (eller någon som är way out of my league) så klarar du det.
Jag är ingen skönhet men jag kan bra bjuda på mig själv och det uppskattas för det mesta.

Dock finns det personerna som bara stannar upp och gapar och funderar vad fan har han för fel?
Men, om det skiter sig totalt så har du en bra historia att skrämma upp dina barn med!


Om du sen visar sig att du är en jäävlare till charmör kan det gå som på bilden ovan.. Så why not? Få tummen ur röven och tala med främlingar och personer som du tror att du skulle klicka med eller bara annars verkar vara trevlig!

11 kommentarer:

  1. Hahaha :D
    Det ÄR väldigt charmigt när någon vågar ta initiativ! absolut! Go for it :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. På tal om att ta initiativ, hur går kärlekslivet själv? :D Jag läste tidigare att du var ute på något romantiskt!
      Jag brukar ofta ta initiativ ;p

      Radera
    2. Haha :D Kärlekslivet går riktigt bra. Men älskar att du tar initiativ :D

      Radera
    3. Då är det på bästa vis med andra ord! :D

      Radera
  2. Heeeey!! Du har tagit bort dendä "prove you're not a robot" grejen! Härligt. Nu kan jag spamma så mycket jag vill :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. WHAATT?? Jag har inte tagit bort det?? Haha, ja jäklar nu får jag börja se efter! ;)

      Radera
    2. Hahha . It's gone .. MUHA MUHA MUHA :D

      Radera
    3. Hrm.. Hur fan ska jag få tibax robot skydd.. Durex hjälper int i alla fall!

      Radera
  3. Hahaha alltså man blir så glad av dina funderingar :'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, men jag säger bara sanningen! ;)

      Radera