söndag 28 december 2014

JULAFTON!!!

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Nu har julen varit och farit och här sitter jag och laddar upp julbilder.. höhö!
Men i alla fall tyckte jag att det skulle sitta fint med att visa hur min julafton har varit, lite försenat men brukar de inte säga bättre sent än aldrig?

Okeeej, let the bildbomb begin!


Servetterna var inte vikta för mammsingen och syrran tyckte att motiven var så fiina så det behövdes inte..

Julgran + paket


Mera maat! Försökte få med allt men misslyckades..
 Sen efter matdukningen tittade vi på kalle ankas jul som är tradition, och sen efteråt öppnade vi julklappar!



Man kan säga att Lady och Lufsen har bättre kärleksliv än mig.. Men visst är det ganska sött?
Sen efter att vi hade sett kalle ankas jul blev det julklapps utdelning, min syster fick leka tomte i år, hon var smått sur för hon skulle ha velat öppna julklapparna direkt men hon måste vänta tills alla julklappar var utdelade!




Som ni ser fick jag ett jäävligt stort paket.. Vissa hade varit snäll i år.. Eller stygg och tog någon annans paket..

Detta var bilderna från julafton, kanske kommer en kort uppföljning på gåvorna, men det visar sig om jag orkar!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    X3M är här och stalkar dig igen :) Jag har mejlat dig!

    // Anka på X3M:s webb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, vad roligt att ni stalkar en! Ska genast titta på det! :)

      Radera
  2. Vilken mysig jul ni verkar ha haft.
    Jag fick inte se på Kalle Ankas jul i år, och jag var förkrossad. Halva julen förstörd typ.
    Lady och luffsen är bäst. "sacramento idioto jag skall giva dig på moppo!!" :D hih..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo det var det! :)
      Alltså, om man inte får se kalle ankas jul så är det dåligt ställt! Vad är meningen med att fira jul om man missar Kalle anka??
      Haha, Lady och Lufsen är riktigt romantiskt!! ;D

      Radera