fredag 5 december 2014

Andreas yrar - Lördagskorv eller sex?

 Idag har Andreas yrat framför datorn, Andreas har yrat till Lidl. Vid Lidl såg Andreas flera andra som yrade.

Okej, kanske jag ska tala normalt och tyvärr måste medge att det kom ett stavfel här tidigare, det ska stå Lördagskorv eller kex.. Tänk vad en bokstav kan göra skillnad? ;)

Jaja, men för att komma till sak så har jag och Jacob varit extremt lata idag, men vi var faktiskt och handlade till Lidl och vi bestämde oss för att vi ska göra en julmiddag ikväll! It will be legen.. Wait for it.. DARY!
Men då vi yrade runt så såg vi att ett stort beslut hade skett i korvhyllan!!!

Någon hade valt lördagskorv istället för kex.. Svårt val, men jag tror att personen i fråga blev nöjd.


Förutom att vi yrade runt så blev folk smått irriterande bara för att jag skuttade vagnen fel väg.. Vad är det för konstigt med det?


Och ni som trodde jag skulle tala om sex och korv.. Hoho, vad tror ni om mig riktigt? ;)
Men ni kan få se senare ikväll vad vi har svetsat ihop i matväg, men nu före ska jag kanske gå på gym, idag eller imorgon.. Har inte bestämt mig..
Men om ni har sexbrist.. Tryck på denna knapp så kommer ni få hjälp!
Alltid roligt att kunna stå till tjänst!

2 kommentarer:

  1. ALLTSÅ DETTA MÅSTE SKRIVAS MED VERSALER. KAN INT FATTA ATT JA ALDRIG KOMMIT PÅ VA ORDET LÖRDAGSKORV EGENTLIGEN INNEBÄR. Over and out.

    Vodka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, någon som hade lite roligt! ;D

      Radera