onsdag 31 december 2014

Andreas och förspel

Haha, där fick jag er allt! Jag ville bara visa er att jag har umgåtts med mina vänner under ledigheten, så här kommer lite bilder!

Juldagen
Försök att få Labyrint till ett ölspel, men misslyckades, blev till att plocka fram en kortpacka senare!

Melody - förspel = lek på kvällen!
Chill kväll vid maggos! Korvgrillning och sällskaps spel! Varför ska man göra saker och ting så invecklat? Det är ganska skönt att tala skit, grilla lite korv och spela spel tillsammans!




Suddiga bilder, eller är det rökigt inomhus? Ingen vet med säkerhet.. Men hur som helst har jag haft det riktigt trevligt, inget slår skitprat, en varm korv och en kall öl! Simpelt och enkelt!

Men nu ska jag göra mig klar för kvällens bravader! Har packat sovsäck och pressat skjortan 4h på förhand.. Det blir minsann fuffens ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar