tisdag 25 november 2014

What list? Ohh.. That list..

Bara för att jag har brottom och ska på studiebesök får ni njuta denna morgon av en lista.. Måste försöka hitta en mer rolig lista.. Denna var ganska tråkig att göra.. Kanske någon annan vill göra en intressant lista till mig?


1. Hur gammal är du om fem år? Om jag int dör är jag 26
2. Vem var den sista du träffade? Jacob som ser på mig när jag sover.. Bad habits..
3. Hur lång är du? 184½.. so close to 185..
4. Vilken var den senaste film du sett? The Great Gatsby
5. Vem ringde du senast? Maaaam
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Okej - hemligt, maahahaha
7. Vad är dagens planer? Studie besöök!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på om jag har mens elder int, elder vad jag gör..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gift
10. När såg du senast din mamma? Nå ett par vikor san
11. Vilken ögonfärg har du? is blå?
12. När vaknade du idag? För tidigt
13. Har du någon gång hittat en hattefnatt? Haha, ja faktiskt i min garderob.. Oj, jag har ingen garderob.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen? Eller min stol? Har inte så mycket saker..
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan man säg något opassligt?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hemma med mamma, eller så kanske int, högst antagligen har jag mer auktoritet än vad som är lämpligt..
17. Vad skrämde dig som barn? Näcken..
18. Vem fick dig att skratta senast? Friends..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag vill ha.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ta reda på?
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Luft
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Blackouts, blackouts everywhere
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Naket
26. Är du social? Jag är väldigt social! Oftast finns det inget stopp på mig.
27. Vilken är din favoritglass? He e int så Nougat.. <-- fata ni? ;D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, ta bort mig själv och göra de mest crazy stuff jag kan komma på!
29. Tycker du om kinamat? Helt ok!
30. Tycker du om kaffe? Yes i do.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Kanske på din vänstra sida? Erkänn, ganska smooth?
33. Kan du spela poker? Ohh yes
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? Njaa..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja! Kör hid döm direkt bara! Finns plats, mam sköjter..
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det är väl klart, kan ju finsk.. Hah, trodd nästan påe sjölv.. Men min engelsk e helt ok.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Int ännu, men he är ba en tidsfrågo..
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Att dyka och göra cheerleadinghopp från kanterna är ju askul! För cheerleadinghopp är jätte skojj!

Och för att detta inlägg inte ska förstöra ert liv helt satte jag in tre bilder.. YAY! Jaja, jag lovar att leverera bättre senare..
Ha där lurade jag er allt, de är bara två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar