måndag 17 november 2014

Väck inte den björn som sover


De som har mig på facebook känner kanske igen denna bild.
Jag var tvungen att ta bort den pga att diskussionerna spårade fruktansvärt fel!
Meningen med bilden var att skapa debatt, vi fick debatt men den kunde inte hållas på saklig nivå ocg det gjordes absurda jämförelser som gjorde att jag hamnade att ta bort den.
Det var synd, för det var en intressant diskussion om den kunde ha hållits på en saklig nivå.

Nu vet de som undrade vad som hände, och jag tror jag lämnar ämnet här och går vidare, no hard feelings åt någondera från min sida men jag lärde mig den hårda vägen att man ska inte vara klumpig med rubriker!

Men det var intressant och man fick se flera dimensioner!
Men nu går vi vidare och lämnar denna soppa som jag ställde till med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar