söndag 23 november 2014

Utmanad

Jag blev nu idag utmanad av tidstjuven, i något som kallas blogvember challange, där det går ut på att svara på fem frågor för att pigga upp oss här i november mörkret!
Fint av Ida-Marie att starta hela denhär grejjen!


Här är listan, jag vet gammal bild.. Hade ingen bättre på lager!

1. Vad är det roligaste med att blogga?

Hmm, vad är roligaste med att blogga? He e ganska enkelt att svara på, tala skit helt enkelt. Jag har en hel massa olika konstiga funderingar och ibland tycker jag om att hitta på lite olika saker.. Och då jag hittar på lite olika saker vill jag förstås dela med mig med andra!
Varför ska man göra sjuka saker ensam? Eller inte berätta för andra? Om man gör något sjukt så måste man helt klart  dela med sig!

2. Vad gör min blogg speciell?

Hmm, för jag är speciell? Nej men bloggvärlden är ganska kvinnodominerande, och vara där ute ensam man (nästan) är ganska speciellt. Och jag bloggar om de konstigaste funderingar man bara kan komma på.
För det är inte många som har haft matchmaking på sin blogg, eller försökt hitta dubbelgångare till personer!

3. Hur ser min blogg ut om ett år?

Bloggen om ett år? Jag hoppas att den blir större, men det kan också slå åt andra hållet att ni har fått nog av mina funderingar och övergett mig.. Snyft.

4. Vilket var mitt allra bästa inlägg?

Svårt att välja! Alla matchmaking inlägg har varit populära! Där jag sökte efter precis allt! Har sökt kk förhållanden, nya vänner och sen förstås kärlek.. Men inlägget som nu som toppar sidvisningar är då jag lurade mina nära och kära att jag hade gjort min dåvarande flickvän gravid.. Läs här!
Men annars tycker jag om mina gamla funderingar! Herregud jag har ingen aning hur jag kunde tänka sådär!!! Jag vill ha tillbaka mitt gamla ego.. Men här är ett gammalt inlägg som visar hur jag var för nästan ett år sen. kylskåp och kärlek

5. Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig?

Alltså vilka bloggar som inspirerar mig? Ojoj, listan skulle kunna göras lång.. Om man ser hur vissa faktiskt orkar sätta ner tid och kärlek på en design och faktiskt engagera sig helhjärtat i det de gör!
Här kan man räkna upp bloggar som tidstjuvenziio och sandra-emilia.

Men min stora blogg idol är ändå pezsi!

Hon är världens härligaste person att ha att göras med, har arbetat med henne, jag har festat med henne (firma fest) och hon har världens bästa personlighet.
Men nu tänker ni säkert att jag gillar hennes blogg bara för halvnakna bilder men det är inte hela sanningen.. Hon är modell och får resa till de mest otroliga ställena som man kan tänka sig! Domhär senaste dagarna har jag följt henne non-stop pga hon har varit i LAS FUCKING VEGAS!

Okej, nu ska jag sluta predika.. Har smörat tillräckligt idag! Men men, jag ska föra vidare denna underbara utmaning vidare till följande personer Anne, SandraSimone och förstås Pessi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar