tisdag 25 november 2014

Tröttheten

Har nu i flera dagar, eller rent av veckor känt av en konstant trötthet. Har inte orkat göra någonting, jag blir enkelt irriterad och jag snäser till folk. Om man inte visste bättre skulle jag kunna lida av PMS, men jag tror att det är novembertröttheten som har slagit in.. Och sen är jag jävligt trött på skolan, har så gott som haft skola non-stop sen jag började i augusti eller var det september..

Allt är så jävla grått och fult, och har hur mycket som helst att göra så jag hamnade att göra en " what to do list" för att veta vad fan jag håller på med, eller försöker hålla på med.
Min ork är så pass slut att jag ligger i sängen/soffan och ser friends. Dock har jag orkat släpa mig till gymmet ett par gånger nu, och det är i alla fall något.

Vad skulle ni rekommendera mot november tröttheten?


6 kommentarer:

  1. Ja huvvadå me dehe mörkre.............. men de som funkar bäst för mig är att motionera, även om det känns tungt att släpa iväg sig till gymmet ibland. Sen löns de ju också att käk D-vitaminer eftersom de flesta har brist på det under vintern. 8)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He sko vara me en stoooran fisk!
      Och jag ska försök ork fa ti gymmi..!

      Radera
  2. ät ägg och fet fisk. skippa baconet nu hördu :) drick kaffe och sov på nätterna god dammit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter för mycket ägg! Men fisk är gott.. Borde se till att skaffa en fisk eller två! Gissa vad jag har i kylen? Bacon ;D

      Sov biten ska jag jobba på..

      Radera
  3. Vem fick några vitamin burkar för några veckor sedan?Öppna burkarna!

    SvaraRadera