lördag 1 november 2014

Tripple boob

Alltså jag såg någonting fantastiskt, jag trodde jag skulle bli förvånad när jag läste det men inget förvånar mig längre.. Men ni som är en kvinna, vad skulle du säga om att ha ett tredje bröst? Alltså jag kan tro att det kan vara lite problematiskt med att hitta passande kläder men skulle det inte vara lite exotiskt och lockande?
Från en pojkväns synvinkel skulle man kunna tänka att det finns mera att leka med, man kan inte få för mycket! Eller hur var det?

Men hur som helst så snubblade jag runt på internet (vilken intressant uppfinning!) och hittade en kvinna som opererade in ett tredje bröst mellan sina två normala.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Läste i artikeln också att hon opererade dit ett extra bröst för att få komma med i MTV.. Och då trodde jag att jag skulle dö, VEM FAN VILL HA ETT TREDJE BRÖST FÖR ATT KOMMA MED I TV?

Skulle ni?


Så jag ställer två frågor: 1. Tjejer vad skulle ni göra om ni fick ett tredje bröst? Och var skulle ni sätta det?
2. Pojkar, skulle ni kunna tänka er att dejta en kvinna med tre bröst? Desto fler desto bättre?

Jag kommer fortsätta diskutera tripple boobs senare, men nu ska jag börja göra mig redo för kvällen, ska nämligen jobba på puben, och där ska jag hålla utkik om jag ser någon med ett extra bröst, det är ändå Halloween.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar