måndag 10 november 2014

Trakasserier!

Sitter nu här på tåget och är påväg ner igen, man kan lugnt säga att jag är fullpackad!
Nu är jag inte full av alkohol för en gångs skull, jag släpar tillbaka min dator som jag hade hem till lanet. Som bevis att jag inte satt ensam hemma och nördade ska jag bjuda på en halft sexuell och inte tala om pervers bild.


Okej, det var inte så farligt, men nu då jag fått er uppmärksamhet med att visa lite porr till er kan jag berätta att jag halft om halft trakasserar folk på tåget, ganska bra sysdelsättning om man har tråkigt!

Alltid bra att ha arbetat på pub för då är man halft bekant med halva världen!
Så nu har jag tyvärr stört en stackars medpassagerare med min dåliga humor i en timmes tid. Det är verkligen synd om henne!
Nää, inte är jag så jävlig ändå, jag är ju trots allt ganska artig då det kommer till kritan!


Meen nu ska jag inte trakassera damer på tåget, kanske jag ska pröva uppföra mig en stund, fastän det är svårt ska jag försöka.

Laddade faktiskt ner netflix så jag kommer se på friends ett par timmar, fan vad bra!

Om ni är snälla får ni veta sen inatt vad jag har i min väska, det är en osalig blandning..

10 kommentarer:

  1. det kan vara blodigt innehåll eller snarare köttigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för fel på blod? Och vad är det för fel på kött? Både du och jag har båda delarna! ;)

      Radera
  2. Hej din kompis kanske kan berätta hur han tränar? :D och så kan det ju komma mer bilder ;);) obs, ber om ursäkt om detta tolkas... Ja, om detta tolkas konstigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min kära kompis sa att det krävs lite mer kött på benen för att avslöja hans tränings hemligheter! ;) Ooooch bilder fås mot mutor. Eller ni ska muta mig för jag måste supa honom full, sen bjuda hem folk som vill ha stripp poker, och sen se till att han förlorar för att sen lyckas få ett par bilder.. Det krävs jobb! haha ;p

      Radera
    2. Har instagram för flera träningsbilder :)
      http://instagram.com/ursidaecor
      Bara att följa :)

      Radera
    3. Haha, toffe du jagar läsare! ;)

      Radera
    4. näe säger ba att he finns :)

      Radera
  3. Vem e snyggingen till vänster? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är toffe som jag brukar umgås med!

      Radera