onsdag 5 november 2014

Top 3 genom tiderna

Har nu bloggat gud vet hur länga (1 år) och jag har skrivit om allt, precis allt!
Jag har haft matchmaking, dejtat via radio och funderat över de mest sjuka sakerna.
Då det gäller matchmakingen så är det något jag överväger att börja med på nytt, det var en rolig tid! ;)
Men jag ska nu avslöja de tre mest lästa inläggen:

3. Förlovning

Jag har haft och jag har fortfarande så att man får skicka in olika frågor eller ämnen som de vill att jag ska fundera över. Och på tredje plats kommer förlovning, det trodde ni inte!


2. Andreas är med i Tidningen

Ojdå, jag har visst varit med i tidningen pga min matchmaking på bloggen, det var faktiskt riktigt roligt!


Sist men inte minst på första plats kommeeer...


1. Nu var det slut på det roliga

Haha, jag har inte gjort någon gravid, ännu. Men i alla fall råkade jag visst lura en hel del som började tro på det!

Så det var min top 3, och om ni vill läsa de gamla inlägg så kan jag säga att det lönar sig! De är mycket sjukare än vad jag funderar över idag! ;))

2 kommentarer:

  1. Fix bättre bild av artikeln så man kan läsa den! :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka fixa en bättre bild!

    SvaraRadera