fredag 7 november 2014

Studier - graviditeter - tågresa

Som ni ser på rubriken är mycket på gång och ni funderar säkert vem jag har gjort gravid, och mer får ni veta alldeles strax!
Vi ska ta allt från börjanet så ni vet vad fan jag talar om.
Som ni kanske redan vet så stressläste jag på gårdagens tent redan igår, men jag fortsatte också idag! Klockan ringde strax efter 8 och jag sparkade upp mig själv och hoppade i duschen för att sen gå till skolans bibliotek för lite studier. Där finns ingen dator som lurar till sig min uppmärksamhet..
Emil kom också dit en halvtimme efter mig och man såg i hans ögon att han var både desperat och halft om halft självmordsbenägen. Men vi satt där till ca 12 och studerade flitigt och lyckades med en viss möda lära oss lite. Vi båda konstaterade då vi skrev provet 12:15 att vi kommer att klara provet galant (godkänt i alla fall).

Studerar flitigt
Men jag funderade tidigare idag på hur man ska berätta åt föräldrarna att de kommer högst troligen bli mor o far föräldrar. Först och främst skulle jag se till att de har vaknat upp på rätt sida av sängen i alla fall.. Kanske jag borde säga nu direkt att jag har inte gjort någon gravid vad jag vet om.. Ännu i alla fall!
Men sen för att återgå till ämnet så skulle jag högst antagligen berätta för dem, om de inte redan vet om det att jag har träffat en tjej. Och sen kanske bäst att vänta ett par minuter innan man säger: Att jåå, hodee tjejen jag tala om, jag råka lagae gravid! Sen skulle jag plocka fram massvis med bulla och dylikt så min kära mor får tröst äta.. Men ett annat alternativ är att jag postar graviditets testet, för det är mycket enklare att gömma sig ett par hundra kilometer bort.

För vem vet vad man råkar göra i fyllan och villan?
Men men, mycke tankar och funderingar..
Sitter som sagt på tåget, och är påväg hem till ljuva pampas. Men nu ska jag bara på onödigheter!
Ni får veta mer senare! ;) NI SKA HA ETT TREVLIGT VECKOSLUT! DET SKA JAG HA! JOBBIGT MED CAPS! FÖRLÅT, MOBIL UPPDATERING.. FAN. HEJTÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar