onsdag 19 november 2014

Studie circel

Har idag haft en studie cirkel och studerat till tenten som vi har på fredag, vi försökte hålla oss till ämnet men tankarna vandrade nog iväg emellanåt..

M & M
Då vi kom till skolan så började de andra fundera vart vi skulle ta vägen för det är ganska mycket folk..
Jag sa bara att jag vet ett bra ställe, och att de skulle följa efter. Jag tog med dem till ett rum som de inte ens visste att det fanns, enligt dem då. Ganska bra att ha rum undangömda om man vill vara ifred!
De blev nyfikna och undrade: Andreas, vad har du riktigt gjort här på tredje våningen? ;)  För de trodde inte att man kunde studera på tredje våningen.. Jag kan säga att rummet har ENDAST använts för studier! För jag är en flitig studerande, som aldrig gör några hyss.

Men för övrigt var det riktigt trevligt! Vi han diskutera en bok och vi kom ganska bra underfund med vad den handlade om, så vi borde nog hade påklart då vi kommer och skriver tent på fredag!

6 kommentarer:

  1. Hahah :D jaa-aa du.. vad ar du riktigt haft för dej där?

    Var studerar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag inte avslöja, då försvinner mystiken! ;)

      Socialt arbete vid soc&kom, vad sysslar du med? :)

      Radera
    2. hahah :D de e sant de. Lite mystik måste ju finnas.
      ahaa, skoj :) Har själv jobbar som allmän redaktör ett tag, men numera e jag ergoterapeut :D

      Radera
    3. Oj sjukt vad intressant! Du har mycket på gång hör jag!

      Radera
  2. Bra med hemliga rum lite här och där, haha. :D Lycka till med tenten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, exakt! :D Och jag tackar!

      Radera