söndag 2 november 2014

Sär skriv aren

Haha, hallåå alla mänskor och djur, och kanske andra diverse småhandlare!
Fick veta igår att jag särskriver väldigt mycket.. Men det är inget som jag kan göra något åt.. Har tidigare kämpat med läs och skrivsvårigheter, och nu stavar jag någorlunda bra, läsa kan jag men tamme faan, då de gäller grammatik och särskrivningar går jag mållös.. Har ingen jävla aning om det ska sitta ihop eller inte. Därför tycker jag att det är jäävligt behändigt att då man skriver på daaator att det kommer små röda saker under felstavade ord. Men tyvärr rättar det inte särskrivning! Men jag vet att det finns ett par grammar nazis i min omgivning som brukar läsa här emellanåt.. Så om det ser för jävligt ut kan ni höra av er!







Och nu förbereder jag mig att det kommer klagomål i varje text jag har skrivit två månader bakåt..

4 kommentarer:

  1. Ääääh vafan ha de fö skillnad om man stavar fel, bara folk förstår va du vill ha sagt. Man försöker väl allti att stava rätt och ifall de blir fel så skit sama! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Nå he e viktigast att försöka! :D

      Radera
  2. E ju riktigt modigt att skriva blogg om man har/har haft läs- & skrivsvårigheter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man har ett problem måste man göra något så problemet blir mindre! :) Har själv märkt att jag stavar lite bättre efter jag började blogga! :)

      Radera