onsdag 12 november 2014

Nu finns ingen återvändo

Nu fick jag äntligen kontakt med en viss Mikko nånting som har hand om nycklarna till husets gym, har försökt nå honom på mail och telefon, har endast talat med telefonsvararen som respons men idag fick jag tag i honom!
Jag presenterade mig själv då han äntligen svarade i telefonen, och då frågade jag honom om han kunde någon svenska? Han svarade: En osaa ruotsiks.. Jag suckade lite för mig själv och konstaterade att jag får försöka med min dåliga finska. Ööh, ööhm, halun tämä kuntosali avain, han gav ifrån sig ett jakande ljud och vart efter jag sa nånting i stil med: Ja sitten se maksaa 20 euroa? Sen kom hela föreläsningen och jag hann inte riktigt svara på allt men vi har kommit överens om "möte" imorgon i alla fall, han skulle skicka medd när det passar.

Så nu kan jag tyvärr tillkännage att lilla andras ska börja röra på sitt flääsk.


För övrigt har jag inte rakat mig ännu denna månad.. Det är faktiskt MOVEMBER!

Och nu är det ingen som klagar att man sticks så jag tänkte jag skulle pröva och se hur hårig man kan bli..

5 kommentarer:

  1. Jag firar också movember som kvinna ;D always. Karta och kompass behövs för att hitta fram till ... Ja allt som e värt att hittas ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, fan där fick du mig att skratta! Haha, herreguud! XD

      Radera
    2. Nåmen Andreas, alla ser inte ut som porrfilmerna :)

      Radera
    3. Eller kanske om den heter Chainsaw To Get To Pretty. Eller The Jungle!

      Radera
    4. Haha ;D fan, jag dör! XD

      Radera