söndag 30 november 2014

Movember has ended..

Så ni alla vet är det sista november idag, och det betyder att jag ska rakas.. Och jag hade blivit kompis med mitt skägg så det var som att skiljas från en bror.. Eller något annat sentimentalt.
Som ni ser på första bilden ser jag inte alls allt för glad ut..
Men jag har fått vinkar om att jag såg väldigt vild vuxen ut.. Så det kanske är bäst.


Halvt igenom


Baby face


Jag måste bara säga att jag inte känner igen mig själv längre.. Jag ser ut som någon helt annan i spegeln!
Någon annan som lider med mig?

8 kommentarer:

  1. Snart venjer du de igen :p och tro me he sir mycki bäter ut utan skägg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja känder me som ett lilli båån! :D

      Radera
  2. Nej! du ska no ha skägg! iaf naliiti ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, delade åsikter ijee nu! Men skägg eno faktiskt liti najs!

      Radera
  3. Hahha stackarn. Men jag sku säg att de e bättre utan skägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He e roligt att hör i alla fall! :)

      Radera