måndag 24 november 2014

Monday morning

Tyvärr är det måndag idag.. Vad innebär måndagar?
Måndagar innebär att helgen är slut och du måste börja ta ansvar igen.. Suck..
Jag skulle vilja spola tillbaka och ta om helgen igen.. Måndagar får mig nästan att gråta, bara nästan.. Är ju trots allt en kar! Män gråter inte! Har jag hört ryktas om i alla fall..

Men vet ni vad? DECEMBER NÄRMAR SIG? vet ni vad det innebär? JULTOMTEN!
Jag har varit extra snäll så jag tror att jag kommer få jätte många julklappar! I alla fall kommer jag ge mig själv julklappar.. Yay me!
Men vad tycker ni om att komma överens sinsemellan vad man köper? Och på det sättet får alla vad de vill ha, meen överrasknings momentet försvinner.. Och en annan fråga, tycker ni om att få många presenter eller en dyr present? Jag själv vill ha många dyyra presenter, eller något som piffar upp vardagen.. Som t.ex. seee.. Jag menar kex.. Helt klart kex vill jag ha till julklapp.. Sex paket kex, Tack!

Har du varit snäll eller stygg? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar