torsdag 20 november 2014

Mamma slår till igen..


Bilden förklarar kanske det mesta..

De som inte hänger med så var mamma och min syster på besök förra helgen och allt gick bra, ända fram tills gon frågade var vi hade gömt mopp och moppämbar.. Jag förklarade att det var ganska simpelt.. Vi äger ingen..
Det kom inga klagomål då ännu, men idag fick jag detta meddelande från henne.. Tydligen har hon varit sömnlös under nätterna pga att vi inte har moppat vårt golv på tre månader.. Vad kan jag säga? Jag och Jacob klottar inte!

Och nu då jag ser ner på golvet så ser jag inga fläckar.. Och det klibbar inte alltför mycket då man går här..

                                           Föräldrar.. De gör allting så svårt!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det räcker inte till något ur Weleda eller Sini serien men ni lär inte nöta upp en billigare variant i första taget :)

      Radera
    2. Haha, vet du jag är nästan nöjd med en trasa och hink! ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Haha, hon försöker vara rolig.. ;p

      Radera