lördag 29 november 2014

Lilla jul och sitz!

                       GLAD LILLA JUL!

Jag får önska er en riktigt trevlig kväll och sup er inte för fulla!
Vi alla vet hur det brukar gå nu då det närmar sig lilla jul.. Jul festerna kommer igång, om man är riktigt aktiv kör man med lilla julfest och senare kör man för fullt på juldagen och sen kommer nyår!

Huhuhu, blir helt slut att tänka på allt evenemang som man ska springa på.. Dock idag får jag besök igen, pampeesiskt besöök! Och jag ska riktigt anstränga mig och baka en blåbärs paj. Skulle gärna bjuda men då får ni allt flörta lite först!


Sen igår var jagpå min ämnesförenings årsfest, det var faktiskt en av de bättre sittzarna, faktiskt.
Det var en lugn sitz och man hann diskutera mycket och det var riktigt roligt!

Och förstås blev man ett halar märke rikare!


Men på något sätt glömde jag helt bort att fotografera från sitzen men sånt händer..

Men men, ni ska ha det så bra och ha en trevlig lilla jul!

2 kommentarer:

  1. Va roligt med stiz!! Det var ett tag sedan jag var på en sån :)
    Glad lillajul till dej också.
    Förresten, din önskerubrik finns på bloggen nu ;)
    http://prinsessavanessa.blogspot.fi/2014/11/hur-man-overlever-som-osterbottning-i.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Hoppas du hade en bra lillajul också!

      Jag ska komma in och kika! ;)

      Radera