söndag 9 november 2014

LAN party!

Jag kommer inte skriva så mycket i detta inlägg för alla vet vad ett LAN går ut på, men det jag kan göra är att visa bilder från helgens  evenemang!

Men jag kan i alla fall berätta att vi har hållit på sen i fredags och det har varit jävligt skoj! Vi har spelat Call of Duty, som är ett litet pang pang spel. Förutom att vi har nördat har vi badat bastu, rullat runt sig i snööö o bara tagit det lugnt o gjort mat. Jag har ätit så mycket att det motsvarar ca en veckas mat i Helsingfors.. Endera äter jag lite i Helsingfors eller åt jag jävligt mycket under helgen.



Och jaa-aa, det var en som hade kommenterat och funderat om vi har det svettigt? Svaret är: JAA!


 Och jag nämnde mat?


 Och ännu mera mat..



Och när man är mätt och glad passar man på att vila i soffan.



 Thank you guys for a fucking awsome weekend! Dehär gör vi om!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. He var extremt karot! Och extremt liti kvinnor! Kanske man ska ha på sig kläderna nästa gång?

      Radera