tisdag 11 november 2014

Konstigt packat och mamma hittar på hyss!

Som ni kanske såg igårkväll så kom det en konstig uppdatering här på bloggen..
Det var visst någon som försökte vara rolig, om inte någon annan än min lilla mamma som försökte göra sig lustig! Jag har varit hem över helgen och då hade jag tydligen glömt att logga ut från bloggen, och vips! Så hade jag fått en uppdatering.


Jag tror att hennes min såg ut som på ett ungefär som på bilden här ovanför.
Förövrigt är det inte första gången hon försöker vara rolig, deeät händer ganska ofta, tyvärr.

Förutom att mamma våldgästar min blogg så hände det en rolig sak på tåget! Jag satt och tittade på friends för att fördriva tiden. Jag satt där och småfnittrade för mig själv som en liten flicka, men då mittiallt vänder damen framför mig och frågar på finska vad jag riktigt sysslar med!
Hon som satt bakom mig talade i telefon så hon trodde att jag tjuvlyssnade och skrattade åt hennes samtal. Men vi båda skrattade då jag fick förklarat vad jag höll på med. Vi talade en bra stund och man kan säga att tågresan gick mycket snabbare! Hon berättade om sitt jobb och att hon är gift o har barn. Jag kontrade med att jag är en fattig studerande.

Men nu sitter jag på föreläsning och ska börja runda av.. Men ni ska få se vad jag hade i min ryggsäck!


Inte alla som har allt från en apa till köty i sin ryggsäck.. Folk tittade ganska roligt på mig när de såg en lampa sticka upp ur väskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar