måndag 10 november 2014

Kära mor som gästbloggare eller dagens måka!

Sonen har ju varit hemma över helgen och gjort ett av sina större misstag, undrar hur mycket man kan ställa till här nu utan att man blir utan mat nästa helg när man ska ner på besök!

Som ni kanske förstår så är det kära mor som skriver följande inlägg för har man nu glömt att logga ut så får man stå sitt kast! Upptäckte fadäsen i samband med att jag hade ärenden på datorn men innan jag tog det slutliga beslutet om att skapa detta inlägg skaffade jag kära fars samtycke till upptåget!

Vissa saker bör nu rättas till som har blivit nämnda i bloggen här tidigare- vid en eventuell graviditet blir han inte hängd för jag har då inte tänkt tillbringa de närmaste åren i fängelse, men det finns alltid andra alternativ som till exempel inte bjuda på biff de närmaste 20 åren, det kommer att upplevas lika smärtsamt! Graviditet är aldrig fel, tidpunkten kan dock vara fel! Håller ännu på och vänjer mig vid tanken på småAndreasar och jag är ännu inte mogen för detta :)

Vid vissa anspelningar om sonens kok konst bör det nämnas att  han ibland ( men inte ofta) anlitar den kostnadsfria telefonrådgivningen som har sitt huvudkontor uppe i Pampas, närmare bestämt i Purmo

Tyvärr blev jag aldrig anlitad för att ta emot meddelanden ifall sonens telefon skulle råka dö härom helgen, kanske tillfället kommer en senare gång, misstänker att efter detta är det väl inte helt troligt.Intressant skulle det vara om man tänker på hur flitigt den är igång!

Lite reflektioner över ett LAN party! Jag kan förstå vitsen med att spela spel tillsammans, förr i tiden var det pidro eller poker som gällde, men varför i hela friden ska tröjorna bort på LAN partaj? Är det nån sorts förvanskning av klädpoker eller...? Jag väntar med spänning på en vidareutveckling av saken.

Lillasyster vill också bidra med ett poetiskt inlägg som vi är alldeles övertygad om att storebror instämmer i och uppskattar : !"Jag älskar min mor av hela mitt hjärta, utan henne skulle livet vara en enda smärta". Hon kom senare inrusande och sade att borde vi byta ut mor mot far nu när det har varit farsdag och allt, så vi gjorde beslutet att båda alternativen kan användas!

Många hälsningar Mamma
P.s. Nu loggar jag ut så du kan vara lugn framöver :)

4 kommentarer:

  1. Henne borde du anlita ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bra att det är någon som uppskattar mammas hyss som hon hittar på!

      Radera
  2. deas din morsa e häfti :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej men jag tackar! ;p

      Radera