fredag 28 november 2014

Jul feelis!

Som jag sa tidigare ikväll att jag ville gå runt och försöka få juulfeelis så vi gick till Stockman och tittade och Stockman levererade!
Här var det julpyntat för fullt! Man kunde gå runt och bara titta på julpynt och se på lite annorlunda gåvor som inte finns i Pampas..
Det märks att stockman är en liiite dyrare affär för nämligen vi hittade sjukt "häftiga" eller icke vanliga julkalendrar som man bra skulle kunna ha haft istället för en ordinarie dumle julkalender men de kostade också 35€ styck och det vill jag inte riktigt betala för en julkalender..


Denna var jag smått nyyfiken på pga att den var både julkalender och nyårs kalender! Så denna kalender
hade hela 31 luckor!
Sen så gick vi bara runt i folkvimlet och tittade oss för, och det var riktigt kul! Mycket folk, mycket var på gång, mänskor var glada och allting är så överdrivet utsmyckat om man jämför med där hemma.
Här är det tydligen ett lite större projekt än att sätta lite julglitter här som där.



Som sagt det var riktigt trevligt att yra runt på stan!

6 kommentarer:

  1. Awesomeness.
    var kul, nu kommer jag orka fortsätta jobba. Men vilken osmickrande bild på mej haha!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med julfeelis. Jag va å i Stockmann idag :)

    SvaraRadera
  3. Oj, inga dåliga priser haha! :) Riktigt vackert!

    SvaraRadera