söndag 23 november 2014

Herrmiddag

 Ojoj, som sagt igår var det herrmiddag, och alla karar hade klätt upp sig något otroligt!
Men damerna som tog hand om oss hade ett hemligt tema som var STAR WARS!!!

Det var riktigt häftigt att vara där, man såg att de hade ansträngt sig otroligt mycket för att fixa en bra kväll till oss, Det tackar jag för!

Här kommer lite bilder från kvällen, inte så många men det får duga!


Herrarna
Alla hade fått en "uppdragslapp" som man skulle utföra under middagen.. Jag kan lugnt säga att jag skämda ut mig lite..
Bildbevis att jag utförde mina uppgifter
Alla som lyckades med uppgifterna fick ett diplom, och har nu bevisat att du är en jedi krigare!
Skulle gärna berätta anekdoter från kvällen.. Men tyvärr What happens on herrmiddag stays on herrmiddag..
Ända jag kan berätta är att tyskar kan engelska men pepparkaksdegs incidenten nämner vi inte..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar