lördag 1 november 2014

Halloween in Pampas!

Homoerotisk ormtjusare

Som sagt igår var det Halloween fest, och man kan lugnt säga att vissa hade ansträngt sig väldigt mycket! De hade vid stadshotellet att om man klär ut sig så slipper man in för endast 3€, vanliga döda slapp för 10€.
Planen var att jag skulle gå dit på egen hand och umgås med folk, brukar göra det emellanåt för det är alltid något bekant ansikte där, och nog hade jag rätt!
Förstår inte hur folk i allmänhet orkar sätta ned mycket tid och pengar på kostymer, eller egentligen förstår jag exakt, har gjort det själv. Är ni förvånade då jag säger att jag inte fotograferade alla lättklädda kvinnor? Fanns en hel del men .. Ibland ska man låta kameran vila!

Men ska sluta svamla så jävla mycket och visa er lite bilder istället!





Vissa tog bara en hatt, hammare eller bara spindelväv för att slippa in billigare, men det är fint att folk vill anstränga sig lite och visa vad man går för! Själv hör jag till den dedikerade gruppen..

Här får ni en bild..


 Här presenterar jag er den Homoerotiska ormtjusaren! Jag gick runt och frågade om ni vill smeka min orm, och det kom faktiskt en hel del som ville smeka min orm!

Förutom lite klet och smink i ansiktet hade de också hel täckande dräkter, ganska stiligt!

Tyvärr får ni inga fler bilder nu, kanske det kommer fortsättning!

4 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna ha smekt din "orm" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ojdå det där hör man inte ofta! ;)

      Radera
    2. Skulle gärna ha lekt mer med den också ;)

      Radera
    3. Haha är det önsketänkande? ;p

      Radera