onsdag 26 november 2014

Gym och gå i Barney stinsons fotspår

Har nu varit på gym och kört ett mördar pass.. Man kan lugnt säga att jag är slut i både kropp och själ.. Dock känns det relativt skönt!
Ni vet att inte kunna lyfta en muskel för du är redan helt utpumpad? Jag är i det stadiet nu, och nu är planen att jag ska lyckas klottra ner några rader på mina uppsatser så jag hinner bli klar före jul i alla fall..

Men ikväll händer det grejer i alla fall! Har ni sett How i met your mother? KLART NI HAR! Och där har ni sett Barney och Ted spela något som kallas Laser tag?

Om jag har fattat saker rätt ska jag göra det IKVÄLL!!! WOOOHOOO!!

Vad ska ni göra för roligt ikväll? Om ni inte har något för er kan ni skriva 5 sidor om inlärning och sen ge den till mig, det skulle vara tacksamt!


It will be awesoome!

4 kommentarer:

  1. Klart man har sett How i met your mother :D
    MEN NÄÄÄÄ vad avundsjuk jag blir. Jag vill också spela. Var ska du spela?
    Det roliga som jag skall göra ikväll är att äta ostbågar och dricka vin medan jag tittar på tv. Typ tvärtemot att gå på gym..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var på ett sjukt stort idrotts center i gräsviken, di hadd klättring,biljard, bowling, gym o mycket annat där! Och jag kan berätt att he var sjuuukt roligt!
      Alltså om jag inte visste bättre skulle jag våldgästa dig och dricka vin och äta ostbågar med dig! Jag får knacka dörr tills jag hittar fram!

      Radera
    2. Haha, men sån tur e så vet du bättre än att knacka på alla dörrar i Hfors bara för att få lite ostbågar och vin :D
      Men ifall du skulle göra det så förstår jag dej, ostbågar och vin e de bästa som finns.
      Måste investigatea mera om detdär, jag bara MÅSTE få testa laser tag. Det står på min bucket list strax efter att få äta key lime pie i key west.

      Radera
    3. Men tänk om jag tycker om ostbågar och vin? ;D Dock har jag aldrig prövat denna kombination.. I have to do it!
      Jag kan lätt säga att det var de 22 roligaste minuterna i mitt liv på flera månader!

      Har aldrig heller smakat det!

      Radera