torsdag 27 november 2014

Flickornas mode enligt Andreas

Vill du vara en typisk finsk/nordisk/europeisk kvinna? Då ska jag ge er ett standard kit för att smälta in med alla andra!
Till att börja med en helt perus mössa, eller vad man ska kalla det, ganska simpelt men snyggt! Sen börjar det bli kallt där ute så småningom kanske man behöver en varm jacka som på bilden? Om man vill vara lite bad ass kanske man tar en läder jacka istället? Men nu då snön kommer kanske det är skönt att snurra runt sig i en gigantisk halsduk? Är faktiskt lite avonsjuk för jag fryser allt som oftast pga det blåser..
Men hittills har vi ingen tröja eller byxor.. Låter som en bra lörda kväll med andra ord? Men neej! Vi ska ha en vit tröja med tryck! Och sen ett par tajta jeans!
Sen ska vi inte glömma det viktigaste! Skorna, endera har man converse, eller skor som jag inte vet namnet på..



Men dock kan man hetta till allt med en annan typ av mössa, en mössa med tofs!



Haha, ni ska inte bli upprörda om ni tycker att jag gör narr av er klädsel.. Tycker själv att det är snyggt men det var ganska roligt då grundbilden är från 9gag och där försökte förklara hur man ska klä sig som en typisk europeisk tjej.
Jag hakade förstås på direkt men jag modifierade lite och försökte få in allt!
Och självklart finns det undantag, det finns det alltid!
Vad tycker ni att fattas? Är det någon accessoar som fattas? Eller har jag lyckats? ;p

8 kommentarer:

  1. Hahha! Du har lyckats bra! Erkänner att jag ofta har en stor halsduk för att de e mysigt. Men converse?!? Nej usch. De ska va högklackat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag säger min egen åsikt så slår allt converse! Är inget fan..
      Klackat är tummen upp! :D

      Radera
  2. Haha nog har du träffat rätt.Och leggings med uggs är ju inte helt fel vintertid :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt ganska snyggt! :)

      Radera
    2. Andreas:vad är uggs ��

      Radera
    3. Håriga skor.. Jag skulle beskriva det som håriga skor..

      Radera
  3. Alltså du ha faktiskt lyckas pricka rätt :D

    SvaraRadera