tisdag 11 november 2014

Faffa test

Gjorde ett test på facebook ikväll där det skulle visa vilken faffa typ jag skulle bli, och det blev visst den givmilda..

Alltså, det ända jag kunde tänka på är att jag kommer vara en pedofil gubbe som försöker lura till mig unga små pojkar och flickor.. Jag sitter på en parkbänk med min godispåse och frågar av de som passerar: Hej min lilla vän, kom hit till fabbo Andreas ska du få karameller!

Det roliga med det hela var att jag inte var ensam att tro det heller.. Inom 2 minuter att detta kom upp på facebook fick jag respons..


Så kära läsare, då ni får barn ska ni skrämma upp dem med: Om du inte uppför dig och håller dig nära mamma och pappa kommer fabbo Andreas och tar dig!!
Du kommer se ganska snabbt att de kommer uppföra sig som små änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar