tisdag 4 november 2014

En jävligt bra dag!

Ni vet dagarna då ni vaknar med ett leende på läpparna och allting känns bra? Jag upplever en av de dagarna just nu, jag gick och lade mig med med ett leende på läpparna och jag vaknade upp med ett.
Allt från att ha varit hem till Pampas och vilat upp sig till att allting går precis som man vill är jävligt skönt.
Men det som nästan toppar mest av allt är något jag fick veta idag, blev så jävla glad!

Jag har haft sån ångest efter hemtenten att det kommer gå åt helvete, men det gick överförväntat!
Så nu har jag all orsak att fira!
Men som sagt har jag ett litet problem.. Jag har vin i överflöd, men jag kan inte bestämma mig vilket glas jag ska ta?


Eller ska jag dricka direkt ur flaskan? Det skulle i alla fall bli mindre att diska då i alla fall!
Så fastän jag har en ny tent på fredag kommer jag ta det lugnt idag och vila mina nerver.
Eller så är det bara en dålig ursäkt för att undvika att läsa? Vem vet, men jag klagar inte i alla fall! ;)

Måste visa er att jag är ingen barbar som dricker direkt ur flaskan! Jag har till och med köpt en ost för att visa att detta är en speciell dag! Inte varje dag man satsar 2€ extra som fattig studerande för att lyxa till i tillvaron.


Men det jag väntar mest på är något helt annat, men jag kan i alla fall säga att det kommer att bli en dejt nummer två.

4 kommentarer:

  1. Skönt när det går bättre i tenterna än förväntat, grattis! Mysigt med ost och vin också, det är man värd mellan varven :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt att få en "egoboost" det behövs!
      Och det är faktiskt mysigt med ost och vin, och då kombinerar man det med bra musik så då är det bara gott att leva! :)

      Radera
  2. Ska något gå in i nummer två på dejt nummer två? :)

    Ursäkta detta asdåliga skämt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, du fick mig nästan att skratta! jag har dålig humor, men inte så dålig ;)

      Radera