söndag 16 november 2014

Dwarf in a box

Har nu tagit farväl av familjen som har hälsat på mig sen i fredags, deras tåg for från Böle strax efter 10, san efteråt har jag nog bara tagit det lugnt och andast ut. Har varit väldigt roligt att ha besök, men det har varit otroligt mycket program! Har varit två gånger int till centrum för att handla ( stackers me!)..
San har vi vari ut o äta, riktigt gött! Men men, nu tänkte jag visa lite bilder från då jag och min syster hade en dag på stan!



Självklart bjöd storebror både på Ben&Jerrys glass och på "mäccen" hamburgare! Det är ju trots allt inte varje dag man får vara med sin storebror i huvudstaden och shoppa! Syster yster plågade sin kära bror att springa genom två köpcentrum (kampen och forum) och då körde vi forum köpcentret två varv.. Man kan nästan tro att hon köpte en helt ny garderob efter att ha besökt x antal affärer.. Men storebror handlade också! Det är visst någon stackare som undrade vad jag köppte så jag överväger om jag mot förmodan skulle orka ladda upp bilder på kläder.. Det är inte alls min stil att göra sånt.. Men vi ser! Kaaaanske om ni är riktigt snälla..



Men under dagens lopp såg vi något intressant! A dwarf in a box!






Hon satt där i timtal, vi var och handlade till kampen och då vi skulle tillbaka till forum satt hon fortfarande där.. Och JAAA hon är  LIVSLEVANDE DVÄRG / KORT MÄNSKA!! 
Hon satt där i sin låda och drack coctails! Det spelades bra musik från lådan och hon satt där och diggade och log till alla som kom fram och fotade henne.
Jag såg ingen reklam skylt, eller penningskål så jag har ingen aning vad hon gjorde där..

Men tänk dig själv att sitta i timtal i en låda och dricka olika drinkar och ha folk som ser på dig? Kanske inte ett drömyrke om man är känslig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar