söndag 16 november 2014

Dagens tankar

Hallååja!

Idag har jag varit trött hela dagen, sov ca 4h inatt så jag har gått runt precis hela dagen och gjort livet surt för min omgivning, men det har varit roligt! Men sen så startade jag 3 världskriget genom att tala om feminism.. Facebook blev sönderspammat.. Men intressant, synd då jag måste hålla in de flesta åsikterna pga jag är så jävla cynisk.. Folk skulle spärra in mig för mindre, meen det är en annan sak!


Idag känner jag mig trött men oövervinnerlig! DEAL WITH IT! Men dagen är snart slut så snart är jag normal.


Och då måndagen kommer med stormsteg ska vi pslänga upp lite motivation boosts!!


Och idag har jag inte fått någonting gjort, förutom studerat och argumenterat!
Ända vettiga jag har gjort är att jag spelade lite age om empires 2, det var ganska skoj..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar