söndag 2 november 2014

Boobs

Alltså jag talade här förutom tripple boobs, och jag kan inte riktigt släppa ämnet riktigt ännu, det är så jävla fascinerande! Vem skulle inte vilja ha stora mjuka runda saker som drar till sig uppmärksamhet? Jag skulle kunna tänka mig att skaffa egna! Men de ska förstås sitta ihop med en trevlig tjej, jag tror det skulle vara lite jobbigt att lära sig hur BH storlekar fungerar, har redan problem att hitta passande kläder, varför ska jag då försöka mig på något som är helt klart överkurs?
Därför är det enklare att skaffa en kvinna där den funktionen är färdigt inbyggd.
Sen använder kvinnor dessa inbyggda saker för att vinna argument, flasha lite och så städar man plötsligt huset och hon sprang iväg med dit bankkort.. Vad hände egentligen?


Men förutom att de är snygga i alla dess former så har jag hört att de kan vara tunga att ha, jag har aldrig tänkt på att det kan leda till ryggbesvär och dylikt men det tror jag inte på innan jag har haft det.

Nej men efter allt prat här om kvinnor och dylikt blev jag snål på bulla!
Alltså ett enkelt sätt att få mig på fall/när jag är sur ska man ge mig bullar eller vilken mat som helst, desto mer desto bättre!
Vet inte vad det är med mig och mat, men om man gör mat till någon så visar det att man faktiskt orkar bry sig om en. Vem som helst kan bjuda på dyr mat på en restaurang, men det krävs lite mer av en person för att göra god mat! Så mitt tips till er om ni har en sur partner, ge honom / henne något att äta och ge en kram. Sen kan du fast gå därifrån och då kan de tänka över det hela och man är mera resonlig om man får lite att äta.

Är det därför mor och far föräldrar trycker i en så mycket mat? De tycker att vi ungdomar är så spydiga och svåra att kontrollera så de trycker i oss en hel del mat så vi ska lugna ner oss så man kan få något vettigt ur oss?
Kanske jag borde man ägna sig en extra tanke på mormor och farmor och deras bakverk?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar